خدمات آرتین
ویژگیهای محصولات آرتین
- افزایش کیفیت ارتباطات با خودکارسازی امور بدون نیاز به افزایش نیروی انسانی
- کاهش هزینههای مشتریان در ارائه خدمات و محصولات خود
- افزایش اطمینان در شناسایی مشتریان
- تسهیل و تسریع ارائه خدمات ارتباطی به مشتریان
- کمک به بهبود تجربه مشتری سازمانها
- تحلیل رفتار مشتریان و ارائه روند جهت تولید محصول مورد نیاز و طراحی کمپینهای تبلیغاتی موثر
ویژگیهای محصولات آرتین
- افزایش کیفیت ارتباطات با خودکارسازی امور بدون نیاز به افزایش نیروی انسانی
- کاهش هزینههای مشتریان در ارائه خدمات و محصولات خود
- افزایش اطمینان در شناسایی مشتریان
- تسهیل و تسریع ارائه خدمات ارتباطی به مشتریان
- کمک به بهبود تجربه مشتری سازمانها
- تحلیل رفتار مشتریان و ارائه روند جهت تولید محصول مورد نیاز و طراحی کمپینهای تبلیغاتی موثر
کنترل کیفیت هوشمند مرکز تماس
کنترل کیفیت هوشمند مرکز تماس، یک سیستم ارزیابی هوشمند است که با استفاده از «سیستم تبدیل گفتار به متن (ASR)» و «پردازش زبان طبیعی(NLP)» امکان مشاهده متن تمامی مکالمات بهصورت تفکیک شده (اپراتور/مشتری) را برای مدیران فراهم میکند. با پیادهسازی این سیستم، مدیران بدون دغدغه میتوانند تمامی مکالمات بین اپراتور و مشتری را رصد و متن آن را دریافت کنند. پس از آن باتوجه به شاخصهای عملکردی تعریف شده توسط ادمین سیستم، امتیاز هر مکالمه، امتیاز کلی هر اپراتور و مجموع امتیاز مرکز تماس در روز، هفته، ماه و سال را مشاهده کنند.
- داشبورد جهت مشاهده مجموعهای از عناصر مورد نیاز از جمله:
- تعداد کل تماسها در بازه زمانی مشخص
- نمودار عملکرد مرکز تماس براساس شاخصهای تعریفشده
- کلمات پرتکرار
- فراوانی موضوعهای تماس
- رتبهبندی کارشناسان مرکز تماس براساس امتیاز
- قابلیت جستوجوی متن در متن مکالمه
- قابلیت دریافت گزارشات آماری و مقایسهای
- قابلیت ارائه اعلان در تماسهای خاص به ادمین
- ارائه امتیاز ارزیابی عملکرد اپراتور توسط ماشین
- تعیین جزئیات مستقل از موضوع مکالمه
- تشخیص احساسات از روی متن و صوت مکالمات
- تعریف شاخصهای عملکردی توسط ادمین سیستم
- تشخیص مکان وقوع سکوت، درصد سکوت
- تشخیص همزمانی مکالمه اپراتور و مشتری به همراه نشانگذاری مکان وقوع روی صوت مکالمه
- تعریف سطوح دسترسی مختلف
کنترل کیفیت هوشمند مرکز تماس
کنترل کیفیت هوشمند مرکز تماس، یک سیستم ارزیابی هوشمند است که با استفاده از «سیستم تبدیل گفتار به متن (ASR)» و «پردازش زبان طبیعی(NLP)» امکان مشاهده متن تمامی مکالمات بهصورت تفکیک شده (اپراتور/مشتری) را برای مدیران فراهم میکند. با پیادهسازی این سیستم، مدیران بدون دغدغه میتوانند تمامی مکالمات بین اپراتور و مشتری را رصد و متن آن را دریافت کنند. پس از آن باتوجه به شاخصهای عملکردی تعریف شده توسط ادمین سیستم، امتیاز هر مکالمه، امتیاز کلی هر اپراتور و مجموع امتیاز مرکز تماس در روز، هفته، ماه و سال را مشاهده کنند.
- داشبورد جهت مشاهده مجموعهای از عناصر مورد نیاز از جمله:
- تعداد کل تماسها در بازه زمانی مشخص
- نمودار عملکرد مرکز تماس براساس شاخصهای تعریفشده
- کلمات پرتکرار
- فراوانی موضوعهای تماس
- رتبهبندی کارشناسان مرکز تماس براساس امتیاز
- قابلیت جستوجوی متن در متن مکالمه
- قابلیت دریافت گزارشات آماری و مقایسهای
- قابلیت ارائه اعلان در تماسهای خاص به ادمین
- ارائه امتیاز ارزیابی عملکرد اپراتور توسط ماشین
- تعیین جزئیات مستقل از موضوع مکالمه
- تشخیص احساسات از روی متن و صوت مکالمات
- تعریف شاخصهای عملکردی توسط ادمین سیستم
- تشخیص مکان وقوع سکوت، درصد سکوت
- تشخیص همزمانی مکالمه اپراتور و مشتری به همراه نشانگذاری مکان وقوع روی صوت مکالمه
- تعریف سطوح دسترسی مختلف