رفتن به محتوای اصلی

ربات sanbot elf

sanbot-elf

ربات الف یک ربات انسان‌نما است که با طراحی ارگونومیک و استفاده از جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌تواند به‌راحتی با انسان تعامل داشته باشد و نیاز‌های او را پاسخ دهد. در این ربات بیش از ۶۰ حسگر استفاده شده تا بتواند به‌خوبی محیط و انسان‌ها را آنالیز کند. دوربین‌های به‌کار رفته در  sanbot elf می‌توانند هر حرکت یا ژست فرد را بخوانند و به آن پاسخ دهند. در ساخت این ربات از چشم‌های متحرک، صفحه نمایش با قابلیت لمسی و باز‌و‌های متحرک استفاده شده است تا ارتباط با انسان‌ها را با بهترین کیفیت برقرار سازد. این ربات حرکتی نامحدود دارد و به کمک ۱۲ چرخ کوچک می‌تواند بسیار سریع و روان حرکت کند. به علاوه امکان چرخش ۳۶۰ درجه آن‌ باعث سریع و کارامد بودنش می‌شود.

ویژگی‌های ربات Elf

  • اندازه: ۹۲× ۳۰× ۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۹ کیلوگرم
  • باتری: لیتیومی با ۱۰ ساعت کار مداوم و شارژ خودکار
  • تشخیص انسان و اشیاء
  • ثبت و استفاده از داده‌ها
  • شناسایی و پردازش صدا و چهره

کاربرد‌های ربات Elf

Elf رباتی است که پس از سال‌ها تحقیق و توسعه راهی بازار شده است و از این رو می‌تواند در حیطه‌های مختلف زندگی روزانه به کمک شما بیاید. برخی از مهم‌ترین کاربرد‌های ربات elf عبارت‌اند از:

  • استفاده در کلینک‌های پزشکی و خانه‌های سالمندان

Elf می‌تواند به عنوان یک دستیار به پزشک‌های کلینک و بیمارستان کمک کند تا ضربان قلب و علائم حیاتی بیماران را بسنجند و سابقه بیماری‌های بیمار را ببینند. به علاوه این ربات به بیماران کمک می‌کند تا نوبت‌های دکتر و داروهای خود را فراموش نکنند و بتوانند راحت‌تر با پزشک خود در ارتباط باشند.

  • استفاده در رستوران‌ها، هتل‌ها و مجموعه‌های خدماتی

این ربات آماده است تا همه اطلاعات مربوط به یک هتل یا رستوران مثل نوع و نحوه خدمات را به مشتریان ارائه دهد و سفارش آن‌ها را ثبت کند. با استفاده از این ربات می‌توان به سوالات مشتریان پاسخ داد و بهترین و مناسب‌ترین پیشنهاد را از بین خدمات مجموعه به آن‌ها ارائه کرد. برای مثال استفاده از ربات Elf در یک هایپر مارکت بزرگ می‌تواند چندین مزیت داشته باشد. این ربات می‌تواند محصولات را به مشتری پرزنت کرده و از سویی به او کمک کند محصول مورد علاقه‌اش را راحت‌تر پیدا کند. به‌علاوه Elf می‌تواند به کارکنان فروشگاه کمک کند تا کار خود را با دقت و سرعت بالاتری انجام دهند.

اشتراک‌گذاری:

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا